אוטוטו פסח • 84,000 בתי אב משפצים כעת את ביתם

    אבי יעקב No Comments on אוטוטו פסח • 84,000 בתי אב משפצים כעת את ביתם
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנתוני התאחדות קבלני השיפוצים לקראת חג הפסח עולה כי כ-84 אלף בתי אב יערכו שיפוץ לפני החג, בעלות ממוצעת של כ-23 אלף שקל. זאת לעומת כ-55 אלף שקל לשיפוץ ממוצע, שכן השיפוץ לקראת החג נוטה להיות קוסמטי יותר ופחות יסודי. מחזור ענף השיפוצים בשנה, לפי נתוני ההתאחדות, עומד על כ-15 מיליארד שקל.

    מהסקר שערכה ההתאחדות בנוגע לעלויות השיפוץ הצפוי, שנערך בקרב כ-300 משפחות ברחבי הארץ, עולה כיצד צפויות להתחלק עלויות השיפוץ:
    60% מהנשאלים מסרו כי הם עתידים לצבוע את הדירה ולהוסיף לה דקורציות (הדבקת אבנים על קירות, טפטים, צבע דקורטיבי); 12% יחליפו את הריצוף; 10% יחליפו מטבח; 8% ישפצו אמבטיה; 4% ישנו את עיצוב הבית ויבנו מחיצות פנים; 4% יחליפו את התאורה ויזיזו נקודות חשמל; ו-2% יחליפו חלונות.

    עוד עולה מנתוני התאחדות קבלני השיפוצים כי אחת הדרכים הפופולאריות לשיפוץ הבית היא שימוש בגבס, בהיותו חומר קל למשקל וקל להרכבה, חיתוך וצביעה, שבמחיר סביר מאפשר לבנות מחיצות חדשות בתוך חללים קיים, ליישר קירות וליצור חללים פונקציונאליים בתוך הבית. השימוש בגבס התרחב בשנים האחרונות, כאשר כיום הוא מהווה 12% מסך העלויות בעבודת שיפוץ ממוצעת, לעומת 8% לפני חמש שנים.

    "בכל שנה אנחנו רואים טרנד מעט שונה בנוגע לשימושים בגבס. השנה הטרנד החזק בעיצוב בגבס הוא שימוש באלמנטים מעוצבים לשילוב תאורה נסתרת ופתחי גישה נסתרים להסתרת מערכות בקירות ובתקרות", מציינת אתי מרקוביץ-עשני, מנהלת שיווק בחברת אורבונד, מובילת שוק הגבס בישראל. "ביקוש רב אפשר לראות גם למתן פתרון חיצוני לבידוד טרמי של מעטפת המבנה ולדיאמונד18, לוח גבס חזק במיוחד המשמש להקמת מחיצות בין חדרים".



    0 תגובות